Ander half uur genoten! Fijne ruimte...fijne sfeer.
Vriendelijk ontvangen en heerlijk mogen genieten vd behandeling.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Jacqueline
-
5 maanden geleden
Super fijn, hele fijne massages gehad en super vriendelijke dame! Top! We komen de volgende keer weer! Groetjes, Tonny en Mandy
Mandy
-
5 maanden geleden
Erg vriendelijk en professioneel
Mirella
-
5 maanden geleden
We vonden het echt heerlijk. We hebben enorm genoten. Dankjewel voor deze fijne behandeling.
Esther
-
5 maanden geleden
Het was echt super. Ik heb direct een nieuwe afspraak gemaakt!!!
Els
-
5 maanden geleden
Altijd goed!
Tanja
-
5 maanden geleden
Top service!! Topteam!!
Dorine
-
6 maanden geleden
Altijd mijn nagels mooi gedaan ๐๐ผ gastvrij en dienstverlenend ๐
Francoise
-
6 maanden geleden
Altijd super fijn!
Sina
-
6 maanden geleden
Erg vriendelijk en even lekker gekletst. Hihi
Lisa
-
6 maanden geleden