5.0
gebaseerd op 694 reviews

Ander half uur genoten! Fijne ruimte...fijne sfeer.
Vriendelijk ontvangen en heerlijk mogen genieten vd behandeling.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Jacqueline - 5 maanden geleden

โค๏ธ dankjewel voor deze lieve reactie!
Je bent meer dan welkom. We zien je graag weer eens bij on.

B-You Cosmetics

Super fijn, hele fijne massages gehad en super vriendelijke dame! Top! We komen de volgende keer weer! Groetjes, Tonny en Mandy

Mandy - 5 maanden geleden

โค๏ธ zo lief!
Dankjewel voor de lieve reactie!
We zien jullie ook graag weer bij ons.

B-You Cosmetics

Erg vriendelijk en professioneel

Mirella - 5 maanden geleden

๐Ÿ˜Š dankjewel! Fijn, dat je hebt genoten.

B-You Cosmetics

We vonden het echt heerlijk. We hebben enorm genoten. Dankjewel voor deze fijne behandeling.

Esther - 5 maanden geleden

Dankjewel voor je lieve reactie! Altijd fijn om te horen. We zien je graag een keertje weer.๐Ÿ˜ƒ

B-You Cosmetics

Het was echt super. Ik heb direct een nieuwe afspraak gemaakt!!!

Els - 5 maanden geleden

Wat fijn om te horen! We zien je snel weer. ๐Ÿ˜ƒ

B-You Cosmetics

Altijd goed!

Tanja - 5 maanden geleden

Dankjewel voor je lieve reactie!

B-You Cosmetics

Top service!! Topteam!!

Dorine - 6 maanden geleden

โค๏ธ

B-You Cosmetics

Altijd mijn nagels mooi gedaan ๐Ÿ‘๐Ÿผ gastvrij en dienstverlenend ๐Ÿ˜

Francoise - 6 maanden geleden

โค๏ธ

B-You Cosmetics

Altijd super fijn!

Sina - 6 maanden geleden

Erg vriendelijk en even lekker gekletst. Hihi

Lisa - 6 maanden geleden

Dankjewel! Hopenlijk tot snel

B-You Cosmetics