Zeer vakkundig!
Het is altijd een feestje om daar te zijn!
Marion
-
3 maanden geleden
Eva
-
4 maanden geleden
Lisa
-
4 maanden geleden
Zoals altijd " geweldig "
Gerda
-
4 maanden geleden
Prettige, ontspannen massage en gezichtsbehandeling ervaren! Welness erg prettig, schoon en ruim en rustig opgezet. Zeker voor herhaling vatbaar !!
Yvonne
-
4 maanden geleden
Meer dan tevreden! Erg blij met mijn wenkbrauwen en wimpers.
Inge
-
4 maanden geleden
Heerlijke ontspanningsmassage in een rustgevende ruimte
Dorothy
-
4 maanden geleden
Heel fijn ontvangen voor de eerste keer.
Zeer professioneel en vriendelijk.
Ik kom graag terug
Marjorie
-
5 maanden geleden
Altijd gezellig en hartelijke ontvangst en behandeling uitstekend!
Nancy
-
5 maanden geleden
Perfect
Kimberly
-
5 maanden geleden