5.0
gebaseerd op 694 reviews

Gezellige nagelsalon bij Van der Valk Hotel Hengelo. Geholpen door nagelstyliste (Ester). Je wordt hartelijk ontvangen in een ongedwongen sfeer. Prachtige nagels gekregen. Ik wilde eerst een subtiel tintje, maar uiteindelijk gekozen voor een herfstige kleur. Mooi!

Helen - 9 maanden geleden

Dankjewel voor je mooie bericht, Helen! Tot in December

B-You Cosmetics

Altijd goed professionals

Ria - 9 maanden geleden

🥰 en de leukste, liefste en meest begripvolle klanten.. Op nog vele mooie jaren, lieve Ria.

B-You Cosmetics

Heerlijk en perfect!

Denise - 9 maanden geleden
Patty - 9 maanden geleden

Professioneel.
Fijn dat er snel wordt gewerkt maar niet ten koste gaat van kwaliteit.

Marjolijn - 9 maanden geleden

Een fantastische behandeling gehad bij Inge. Een echte vakvrouw. Ik raad het zeker aan om bij haar een behandeling in te boeken. Een heerlijke massage en gezichtsbehandeling gehad

Chantal - 9 maanden geleden

Bedankt Chantal voor je lieve reactie.

B-You Cosmetics

Goed en gezellig. Net als de afgelopen 4 jaar🫠

Mirjan - 9 maanden geleden

❤️ dat gevoel is geheel wederzijds

B-You Cosmetics
Jennie - 9 maanden geleden

netjes en snel geholpen

Rosita - 9 maanden geleden

Ik heb al veel nagelstylisten gehad, maar geen enkele is zo goed als Ester. Mijn nagels zien er altijd prachtig uit en blijven heel sterk, zelfs met mijn werk waarbij ze echt op de proef worden gesteld. Ester werkt supernetjes, luistert goed naar je wensen en geeft je nagels elke keer weer een perfecte uitstraling. Ik kan haar absoluut aanbevelen!

Monika - 9 maanden geleden

❤️

B-You Cosmetics