Woensdagmiddag wenkbrauwen laten verven, super blij mee! echt netjes gedaan! 😊
Julia
-
ongeveer een jaar geleden
Anette
-
ongeveer een jaar geleden
Goede en correcte behandeling en altijd even gezellig
Lidy
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd goed en gezellig
Hermy
-
ongeveer een jaar geleden
Maureen
-
ongeveer een jaar geleden
Carlijn
-
ongeveer een jaar geleden
Marte
-
ongeveer een jaar geleden
Prettige behandeling met behoorlijk veel effect , ik loop weer makkelijker .
Super tevreden !!
Dhr.
-
ongeveer een jaar geleden
Het is zo fijn om bv door Inge te worden geholpen, ze is zeer kundig en erg lief! Fantastisch was de behandeling weer. Dikke 10
Ina
-
ongeveer een jaar geleden
Superfijn ontvangst, je wordt gezien en gehoord. Inge neemt alle tijd voor je. En natuurlijk vind ik ook dat ze als een professional werkt. Blij met m'n geverfde wenkbrauwen, schone en frisse gezicht 🙏
Chloé
-
ongeveer een jaar geleden