5.0
gebaseerd op 694 reviews

Woensdagmiddag wenkbrauwen laten verven, super blij mee! echt netjes gedaan! 😊

Julia - ongeveer een jaar geleden

❤️ dankjewel! Super fijn.

B-You Cosmetics
Anette - ongeveer een jaar geleden

Goede en correcte behandeling en altijd even gezellig

Lidy - ongeveer een jaar geleden

❤️😘

B-You Cosmetics

Altijd goed en gezellig

Hermy - ongeveer een jaar geleden

❤️

B-You Cosmetics
Maureen - ongeveer een jaar geleden
Carlijn - ongeveer een jaar geleden

❤️

B-You Cosmetics
Marte - ongeveer een jaar geleden

Prettige behandeling met behoorlijk veel effect , ik loop weer makkelijker .
Super tevreden !!

Dhr. - ongeveer een jaar geleden

Dankjewel voor je mooie reactie! Fijn om te horen, dat je er zoveel plezier van hebt.

B-You Cosmetics

Het is zo fijn om bv door Inge te worden geholpen, ze is zeer kundig en erg lief! Fantastisch was de behandeling weer. Dikke 10

Ina - ongeveer een jaar geleden

Bedankt Ina voor de super lieve reactie!

B-You Cosmetics

Superfijn ontvangst, je wordt gezien en gehoord. Inge neemt alle tijd voor je. En natuurlijk vind ik ook dat ze als een professional werkt. Blij met m'n geverfde wenkbrauwen, schone en frisse gezicht 🙏

Chloé - ongeveer een jaar geleden

Cloé, super bedankt voor je lieve reactie.

B-You Cosmetics