5.0
gebaseerd op 694 reviews

Vriendelijk ontvangst, prettige behandeling door een professional. Er wordt rekening gehouden met de wens van de klanten

Marloes - 4 dagen geleden

Dankjewel voor je lieve reactie!

B-You Cosmetics
Willeke - 9 dagen geleden

🥳❤️

B-You Cosmetics

Simone heeft veel kennis en kijkt verder als andere pedicures, denkt mee en adviseert heel vakkundig en vriendelijk.

Kim - 12 dagen geleden

❤️ dankjewel voor je lieve reactie

B-You Cosmetics

Ik kom al jaren elke 4 weken bij Esther om mijn nagels te laten doen, en het resultaat is altijd weer super netjes en ik hoef er tot de volgende afspraak niet meer naar om te kijken.

Claude - 13 dagen geleden

🥳 ik kijk alweer uit naar de volgende behandeling. Altijd mooie en gezellige verhalen heb je. Tot snel.

B-You Cosmetics

Zoals altijd zeer tevreden en gezellig

Lidy - 16 dagen geleden

Dankjewel, lieve Lidy!

B-You Cosmetics

Top!

Marlous - 18 dagen geleden

Lief! Dankjewel. Op naar het mooie weer en de teenslippers

B-You Cosmetics

Het was geweldig, zeker een aanrader

Jayder - 23 dagen geleden

❤️

B-You Cosmetics

Zeer fijne behandeling door een lieve vrouw.Echt een aanrader voor je voeten ze voelen zijdezacht !!!

Mieke - 26 dagen geleden

Top

Janet - 26 dagen geleden

🤗🥳😘

B-You Cosmetics

Heel blij met de behandeling!

Anneloes - ongeveer een maand geleden

🥳 dankjewel!

B-You Cosmetics