Vriendelijk ontvangst, prettige behandeling door een professional. Er wordt rekening gehouden met de wens van de klanten
Marloes
-
4 dagen geleden
Willeke
-
9 dagen geleden
Simone heeft veel kennis en kijkt verder als andere pedicures, denkt mee en adviseert heel vakkundig en vriendelijk.
Kim
-
12 dagen geleden
Ik kom al jaren elke 4 weken bij Esther om mijn nagels te laten doen, en het resultaat is altijd weer super netjes en ik hoef er tot de volgende afspraak niet meer naar om te kijken.
Claude
-
13 dagen geleden
Zoals altijd zeer tevreden en gezellig
Lidy
-
16 dagen geleden
Top!
Marlous
-
18 dagen geleden
Het was geweldig, zeker een aanrader
Jayder
-
23 dagen geleden
Zeer fijne behandeling door een lieve vrouw.Echt een aanrader voor je voeten ze voelen zijdezacht !!!
Mieke
-
26 dagen geleden
Top
Janet
-
26 dagen geleden
Heel blij met de behandeling!
Anneloes
-
ongeveer een maand geleden