5.0
gebaseerd op 694 reviews

Zeer vriendelijk, gezellig en ontspannende sfeer. Kom hier al een paar jaar.
Goede producten, nemen alle tijd voor je.

Marianne - 2 maanden geleden

Fijn en persoonlijk ontvangst. Mooie salon, oogt warm en huiselijk, maar toch professioneel met veel kwaliteitsproducten. Lieve en kundige mensen met hart de zaak en voor hun klanten. Super blij met het resultaat!

Julia - 2 maanden geleden

Wat lief! Zo leuk, dat je bij ons was. Tot snel 💋❤️

B-You Cosmetics

Ik vond het super, leuke styliste. Leuke ervaring

Ina - 3 maanden geleden

Wat lief! Dankjewel...
Fijn ook om weer zo een mooi mens aan mijn tafel te mogen hebben.

B-You Cosmetics

Heerlijke ontspannende massage gehad! Dit was voor mij de eerste maar zeker niet de laatste keer. Het voelt van begin tot tijd eind als een warm bad. Een kadootje voor mijn lichaam.

Annemarie - 3 maanden geleden

Aah, zo lief! En zo fijn om dit te lezen. Hopenlijk tot snel.

B-You Cosmetics

Vond het erg fijn
Goede uitleg

Monique - 3 maanden geleden

Dankjewel voor je reactie!

B-You Cosmetics

Was echt heerlijk. Voor het eerst daar geweest en een moeder-dochterarrangement gehad. Na die tijd even een rondleiding door sauna en zwembad. Mooie plek. Wij komen terug!!
Dankjulliewel voor deze fijne middag.

Ilona - 3 maanden geleden

Dankjewel voor deze mooie reactie en we zien jullie graag terug!

B-You Cosmetics

Super blij met mijn gezichtsbehandeling bij Inge van B-you!
Ze heeft goed gekeken naar wat mijn gezicht nodig had en dat merkte ik meteen. Mijn huid voelt geweldig en ik voel me wel 10 jaar jonger!

De combinatie met de gezichtsmassage was echt heerlijk en super ontspannend. Dit was mijn eerste keer, maar zeker niet de laatste - ik heb mijn volgende afspraak al gepland.
Echt een aanrader!

Monika - 3 maanden geleden

💋❤️

B-You Cosmetics

Fijne behandeling gehad. Schat van een vrouw, lekker mee kunnen kletsen. Zeker een aanrader!

Vieny - 3 maanden geleden

Wat ontzettend lief! 🥰 Dankjewel.

B-You Cosmetics

Voor het eerst onder de zonnebank geweest. Ben normaal niet zo’n stilligger, maar dit was heerlijk!! Aanrader. 😃👍🏼

Anita - 3 maanden geleden

❤️

B-You Cosmetics

Ik heb een heerlijk massage gehad van Inge. Het was zeer deskundig en een vriendelijke vrouw, ze stelde me op mijn gemak en heeft de schouders en nek goed losgemaakt. Het is me een waar genoegen geweest en kom zeker nog eens terug. Bedankt.

José - 3 maanden geleden

Dankjewel voor deze mooie woorden. Heel fijn om te horen, dat je zo tevreden bent. Wellicht tot een volgende keer.

B-You Cosmetics