Kundige vakvrouw
Ilse
-
30 dagen geleden
Esther
-
ongeveer een maand geleden
Zoals al jaren een fijne afspraak gehad vandaag, leuke gesprekken en eindigen met mooie nagels!
Amanda
-
ongeveer een maand geleden
Helemaal super!
Sari
-
ongeveer een maand geleden
Petjula
-
ongeveer een maand geleden
Super blij met mijn mooie nagels!
Jacqueline
-
ongeveer 2 maanden geleden
Het was super fijn!! De uitleg was ook duidelijk en prettig.
Inge
-
ongeveer 2 maanden geleden
Super! Ik kom altijd met speciale nailart wensen en Ester kan het allemaal. Heel tevreden!
Heike
-
2 maanden geleden
Ester is gewoon een topper!
Jessica
-
2 maanden geleden
We hebben een fijne en ontspannen middag gehad. De behandelingen, gedaan door Inge en Tessel, waren zeer geslaagd. De verzorging van de middag was ook top! We komen graag een keer terug.
Anita
-
2 maanden geleden