5.0
gebaseerd op 694 reviews
Geert - ongeveer een jaar geleden
Petjula - ongeveer een jaar geleden

❤️ dankjewel voor je reactie en tot snel!

B-You Cosmetics
Wesley - ongeveer een jaar geleden

Vanmorgen weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Inge en daarna bij Simone een fijne pedicure behandeling jullie zijn toppers.

Josephien - ongeveer een jaar geleden

Bedankt voor de lieve reactie.

B-You Cosmetics

Prima … mijn nagels zien er weer Top uit ! Dank 👍

Ans - ongeveer een jaar geleden

🥳❤️

B-You Cosmetics

Wordt altijd prettig geholpen door Inge en secuur 😊

Marian - ongeveer een jaar geleden

Dankjewel voor je enthousiaste reactie! Fijn om te horen..

B-You Cosmetics
Sanne - ongeveer een jaar geleden
Roos - ongeveer een jaar geleden

Mooie salon en heel fijne behandelingen.

Monique - ongeveer een jaar geleden

Dankjewel!

B-You Cosmetics

Heerlijke plek en de perfecte massage door Inge.

Iban - ongeveer een jaar geleden

Dankjewel voor deze leuke reactie! Wie weet tot een volgende keer...

B-You Cosmetics