5.0
gebaseerd op 694 reviews

Altijd prima bij byou

Ria - bijna 2 jaar geleden

Super tevreden over de nagels en zoals altijd ook nog erg gezellig 🤗!

Manon - bijna 2 jaar geleden

Gezellig en vakkundig. Superblij met resultaat, Esther is een kunstenares

Gitte - bijna 2 jaar geleden

Weet wat ze doet en is goed in haar vak
Mooie nagels en ze werkt snel

Anna - bijna 2 jaar geleden

Secuur en lekker vlot

Nicoline - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijk en vakkundig geholpen 👌🏻

Marlin - bijna 2 jaar geleden

Dankjewel voor je fijne reactie!

B-You Cosmetics
Emma - bijna 2 jaar geleden
Monique - bijna 2 jaar geleden

Top!

Lieske - bijna 2 jaar geleden

Dankjewel voor je lieve feedback! Hoop dat je schoot mooi is geworden. Wie weet tot een volgende keer.

B-You Cosmetics

Ik heb echt volop genoten

Wim - bijna 2 jaar geleden

🥰 zo fijn! Natuurlijk in gezelschap van de beste en liefste specialiste!

B-You Cosmetics