Altijd prima bij byou
Ria
-
bijna 2 jaar geleden
Super tevreden over de nagels en zoals altijd ook nog erg gezellig 🤗!
Manon
-
bijna 2 jaar geleden
Gezellig en vakkundig. Superblij met resultaat, Esther is een kunstenares
Gitte
-
bijna 2 jaar geleden
Weet wat ze doet en is goed in haar vak
Mooie nagels en ze werkt snel
Anna
-
bijna 2 jaar geleden
Secuur en lekker vlot
Nicoline
-
bijna 2 jaar geleden
Vriendelijk en vakkundig geholpen 👌🏻
Marlin
-
bijna 2 jaar geleden
Emma
-
bijna 2 jaar geleden
Monique
-
bijna 2 jaar geleden
Top!
Lieske
-
bijna 2 jaar geleden
Ik heb echt volop genoten
Wim
-
bijna 2 jaar geleden