5.0
gebaseerd op 694 reviews

Kom hier al een lange tijd met veel plezier. Kundige behandeling en zeer vriendelijk personeel.

Dennis - meer dan een jaar geleden

Fijn, dat je zo enthousiast bent! Dankjewel voor je lieve reactie.

B-You Cosmetics
Danny - meer dan een jaar geleden
Haitske - meer dan een jaar geleden

vakkundig en gezellig

Annie - meer dan een jaar geleden
Paul - meer dan een jaar geleden

Heel vriendelijk ontvangen en Esther is gewoon fantastisch

Gerdy - meer dan een jaar geleden

Dankjewel! Fijn, dat je zo enthousiast bent...

B-You Cosmetics

Zeer vriendelijk en professioneel. Een aanrader

Katarine - meer dan een jaar geleden

Letterlijk en figuurlijk een oase waarin ervarenheid, deskundigheid, en professionaliteit de boventoon voeren; kortom ze hebben alles in huis zodat je ALTIJD met glimlach weer naar buiten komt... 🥰

Martine - meer dan een jaar geleden
Sanne - meer dan een jaar geleden

Ik kreeg vandaag een massage van Inge. Fijn hoe veilig en prettig dat altijd voelt, dat heb ik normaal nooit. Ze zorgt voor een ontspannen sfeer. Vandaag zat ik wel heel vast, dus hard werken voor Inge, haha. Fijn om een beetje te kunnen ontspannen.

Crystal - meer dan een jaar geleden