5.0
gebaseerd op 694 reviews

Leuke dames werken er, mijn nagels werden mooi voorzien van natuurlijke biab nagels waar ik van hou. De dames werken snel, netjes en het is er gezellig.

Suzanne - meer dan een jaar geleden

Is altijd fijn
Ben gewoon zeer tevreden

Renee - meer dan een jaar geleden

Dankjewel Renee,
Zo super leuk om je na al die jaren nog steeds bij ons te mogen ontvangen.
Tot snel...

B-You Cosmetics

Ik kom al een poosje bij Esther, ze is super goed en eerlijk in wat wel en niet kan/staat, en altijd gezellig! Oh, en de koffie is er ook heerlijk! 😁😁

Ellen - bijna 2 jaar geleden

Mooie locatie. Snel en efficiënte behandeling

Donna - bijna 2 jaar geleden

Dankjewel voor je moeite en lieve reactie!

B-You Cosmetics

Fijn ontvangst lieve vrouw ! En super mooie nagels ! Bedankt 🌺

Gitte - bijna 2 jaar geleden

Dankjewel voor je lieve reactie!

B-You Cosmetics
Jennie - bijna 2 jaar geleden

So good to see you again! Till next time.

B-You Cosmetics

Ester is een hele fijne en lieve vrouw. Werkt snel en zorgvuldig. Levert elke keer weer mooi resultaat. Erg blij mee

Mirande - bijna 2 jaar geleden

Zo lief! Dankjewel voor je reactie...

B-You Cosmetics

Fijne behandeling !

Ineke - bijna 2 jaar geleden
Marloes - bijna 2 jaar geleden

Altijd goed geholpen. Leuk personeel en met een mooi resultaat ga je weer weg

Lisette - bijna 2 jaar geleden

❤️

B-You Cosmetics