Leuke dames werken er, mijn nagels werden mooi voorzien van natuurlijke biab nagels waar ik van hou. De dames werken snel, netjes en het is er gezellig.
Suzanne
-
meer dan een jaar geleden
Is altijd fijn
Ben gewoon zeer tevreden
Renee
-
meer dan een jaar geleden
Ik kom al een poosje bij Esther, ze is super goed en eerlijk in wat wel en niet kan/staat, en altijd gezellig! Oh, en de koffie is er ook heerlijk! 😁😁
Ellen
-
bijna 2 jaar geleden
Mooie locatie. Snel en efficiënte behandeling
Donna
-
bijna 2 jaar geleden
Fijn ontvangst lieve vrouw ! En super mooie nagels ! Bedankt 🌺
Gitte
-
bijna 2 jaar geleden
Jennie
-
bijna 2 jaar geleden
Ester is een hele fijne en lieve vrouw. Werkt snel en zorgvuldig. Levert elke keer weer mooi resultaat. Erg blij mee
Mirande
-
bijna 2 jaar geleden
Fijne behandeling !
Ineke
-
bijna 2 jaar geleden
Marloes
-
bijna 2 jaar geleden
Altijd goed geholpen. Leuk personeel en met een mooi resultaat ga je weer weg
Lisette
-
bijna 2 jaar geleden