5.0
gebaseerd op 694 reviews

Het heeft me aan het denken gezet en ga er zeker wat mee doen!

Will - meer dan 6 jaar geleden
Anja - meer dan 6 jaar geleden

Erg vriendelijk geholpen, met kennis van zaken over product en behandeling. Een aanrader!

Martine - meer dan 6 jaar geleden

Heel gezellig en professioneel.

Joke - meer dan 6 jaar geleden

Altijd met een tevreden en blij gevoel naar huis. Ester, je bent een topper 😘

Hermy - meer dan 6 jaar geleden
Ester - meer dan 6 jaar geleden

Top!

Kim - meer dan 6 jaar geleden

Ik vondt het heel erg gezellig en ze heeft mij heel mooi de nagels gedaan. Dankjewel Esther

Susan - meer dan 6 jaar geleden

Ben erg tevreden, heb op dit moment geen op of aanmerkingen

Tante Tine - meer dan 6 jaar geleden
Lieke - meer dan 6 jaar geleden